יום , ב
Search
Edit Content
Search

כל הזכויות שמורות לאונו נט 2022 ©

לפני שמדליקים: המלצות מד”א לקראת החנוכה

חנוכה 2022 | צילום: Freepic
חנוכה 2022 | צילום: Freepic

מספר ימים לפני שנחגוג יחד את חג החנוכה, מפרסם מד”א אתמול (שלישי) המלצות איך כדאי לנו לנהוג בכדי לסיים את ימי החג בשלום. ימי החג נועדו להסב לנו אור ושמחה לזכר ניצחון החשמונאים, אך החג עשוי להביא איתו גם סכנות שנרצה למנוע מבעוד מועד, לכן חשוב לשים לב לתינוקות, לקשישים ולהיזהר מהשארת הנרות דולקים ללא השגחה.

באגרת שפרסם הארגון, מסר מנכ”ל מד”א אלי בין: “אנא הקפידו על כללי הזהירות שיכולים לסייע לשמור על חייכם ועל חיי הילדים. צוותי מד”א ערוכים בכוחות מתוגברים, במטרה להעניק מענה רפואי מהיר ככל הניתן וכך להציל חיים”.

מתוך אגרת מד”א נמסר כי יש לשים לב שהדלקת הנרות תתבצע בחנוכייה מתאימה שהיא שלמה ויציבה, לכן אין לעשות שימוש בחנוכייה מאולתרת כמו החנוכיות שהילדים מכינים בגן כחלק מפעילות. כמו כן, יש לדאוג להניח את החנוכייה על משטח יציב ולא דליק, כמו שיש; כמו גם, להרחיק ממקורות דליקים כמו ווילונות, ארונות חשמל או פתחים של מזגן. בנוסף, יש לשים לב שההדלקה מתבצעת בנוכחות מבוגר אחראי ושהנרות לא נותרים דולקים ללא השגחת מבוגר.

מה עושים במידה ונתפסה אש בבגדים“: יש להרחיק ממקור החום, להיעזר בשמיכה בכדי לחנוק את האש ולהעזיק את מד”א באמצעות יישומון מד”א שלי או במספר החירום 101.

לקריאה מלאה של הנחיות מד”א לקראת חנוכה 2022 >>

0 0 הצבעות
אהבתם את הכתבה?

שיחה

הירשם כמנוי
להודיע אודות
0 תגובות
משוב מוטבע
צפו בכל התגובות